رویدادها آرشیو خبر ها
نگرانی های مان تمامی ندارد

نگرانی های مان تمامی ندارد

هنوز خوشحالی ما از بازگشت دیبالا تکمیل نشده بود که در دقایق نخستین دیدار شاهد اسیب دیدگی ایگوایین شدیم، با دیدن درد کشیدن این مهاجم خیلی زود فهمیدیم که توان ادامه بازی را ندارد و تعویض زودهنگام گونزالو، یک بار دیگر نگرانی ها را برای ما زنده کرد.

 

با این وجود دیدن ایگواین بر روی نیمکت ذخیره های یووه در نیمه دوم امیدها را برای جدی نبودن آسیب دیدگی زنده نگاه داشت و آمدن دیبالا به زمین و نمایش های خوبی فدریکو برناردسکی که در دقایق اولیه جانشین ایگوایین مصدوم شده بود، کمی از درصد نگرانی های مان کاست.

 

اما این پایان کار نبود، این بار در دقایق پایانی برناردسکی که طی هفته های گذشته بیش از پیش توجهات را جلب کرده نیز اسیب دیده! این اسیب حتی از مصدومیت ابتدایی ایگوایین نیز جدی تر به نظر رسید.

 

حالا در حالی که انتظار داشتیم از روزهای آینده یوونتوس را با برگشت دیبالا و کسب امادگی متویدی کامل تر ببینیم، باید منتظر روشن شدن شرایط ایگوایین و برناردسکی باشیم.

 

برخی منابع نزدیک به یووه نوشتند که به احتمال زیاد ایگوایین بازی برابر آتلانتا را از دست داده اما غیبت طولانی مدتی را نخواهد داشت اما شرایط برناردسکی بحرانی تر است و از احتمال دوری 4 الی 5 هفته ای او صحبت می شود که در این صورت بازی برگشت برابر تاتنهام را نیز از دست خواهد داد.

 

با این حال باید منتظر اعلام رسمی کادرپزشکی یوونتوس بمانیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: